کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








سرپرست فولاد: امیدوارم بدشانسی های ما تمام شود/ از حذف استقلال و پرسپولیس ناراحت هستیم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باشگاه ما از حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان ناراحت است

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
سید محمد علوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در خصوص نتایج هفته‌های اخیر فولاد خوزستان اظهار داشت:فوتبال بالا و پایین دارد،تفاوت فولاد نسبت به تیم‌های دیگر این است که ما همیشه در یک سطح هستیم.تیم‌های دیگر دچار صفر و صد می‌شوند ولی ما یکنواخت عمل می‌کنیم.مصدومیت‌ها، محرومیت بازیکنان و گل‌هایی که می‌خوریم در نتایج ما تاثیر داشته ولی واقعا مستحق برخی از نتایج نبودیم.

وی با اشاره به دیدار این هفته فولاد مقابل پدیده گفت: در فوتبال بازی ضعیف نداریم. باید تمام تمرکزمان روی پیروزی در مسابقات باشد.فقط امیدوارم در این مسابقه اتفاقات و بدشانسی‌های بازی‌های قبل تمام شود.

سرپرست تیم فوتبال در خصوص شایعاتی که پیرامون معاوضه مظاهری و صالح حردانی مطرح شده است گفت: فعلا هیچ تصمیمی در این خصوص توسط باشگاه ما اتخاذ نشده است. رشید مظاهری بازیکن استقلال است و با این باشگاه قرارداد دارد، همه این صحبت‌هایی هم که در رسانه‌ها مطرح شده در حد حرف و از داخل باشگاه ما بیرون نیامده است. صالح حردانی با فولاد قرارداد دارد و مطمئنا اگر در این زمینه قرار باشد تصمیمی گرفته شود از طریق باشگاه اطلاع رسانی می‌شود اما تا امروز همه این مسائل در حد حدس و گمان است.

علوی در پاسخ به این سوال که با این شرایط شایعه معاوضه را تائید می‌کند یا تکذیب عنوان کرد: فعلا این خبر را تائید نمی‌کنم.

وی در خصوص اینکه فولاد چه برنامه‌ای برای تقویت تیمش در نیم فصل دوم دارد گفت: طبیعتا نیاز به جذب چند بازیکن داریم چون هم در لیگ، هم در جام حذفی، هم در سوپرجام و هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. باید بازیکنانی را جذب کنیم که در ادامه راه کمک حال تیم شوند.

سرپرست فولاد تاکید کرد: صادقانه می‌گویم باشگاه فولاد از حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان ناراحت است.حق فوتبال ما این نیست و نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم اما امیدوارم دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان اسیا عملکرد قابل قبولی داشته باشند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۰/۲۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی