کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








قائدی و نوراللهی موضوع میزد گرد ابوظبی اسپورت/سرزنش سرمربی الاهلی به خاطر ستاره ایرانی + عکس

کارشناسان شبکه ابوظبی اسپورت کادرفنی شباب الاهلی دبی را به خاطر عدم استفاده از توانایی مهاجم ایرانی سرزنش کردند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم شباب الاهلی شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امارات به مصاف شارجه رفت و این بازی در وقت های قانونی و اضافه گلی نداشت و در نهایت شباب الاهلی در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد.

احمد الحوری، کارشناس شبکه «ابوظبی اسپورت» به شدت به مهدی علی سرمربی شباب الاهلی به خاطر تغییر پست مهدی قائدی مهاجم ملی پوش کشورمان در این بازی انتقاد شدیدی کرد و گفت: مهدی علی قبل از بازی اعلام کرد تنها یک لژیونر در این بازی دارد اما شما دیدید در این بازی مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ایرانی از ابتدا بازی حضور داشتند یعنی با 2 لژیونر وارد زمین شد و این تناقض حرف های مهدی علی است.


وی افزود: مهدی قائدی در بازی شارجه و الجزیره در لیگ امارات وارد زمین بازی شد و همه چیز را تغییر دارد. همه هواداران، مدیریت و کادرفنی به این بازیکن به نوعی یک استعداد خارق العاده نگاه می کنند ولی چرا مهدی علی در این بازی پست این بازیکن را تغییر داد و اصلا در جریان بازی نتوانست تاثیر خود را بگذارد.

کارشناس اماراتی ادامه داد: نسبت به لژیونرها شما نمی توانید بگویید شباب الاهلی بازیکنان خارجی بدی دارد چون دو بازیکن تیم ملی ایران در ترکیب تیم حضور دارند. نوراللهی مهره کلیدی ایران به شمار می آید و قائدی هم یکی از استعدادهای ایران به شمار می آید چطور از این بازیکنان کادرفنی نمی تواند به نحو احسن استفاده کند.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۰/۲۷ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی