کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








چه بازیکنانی در نیم فصل شکار پرسپولیس می شوند؟ + تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس برای نیم فصل دوم نیازمند جذب بازیکنانی است تا مشکلاتی که در نیم فصل اول داشت را برطرف کند.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس روز گذشته در جلسه ای که با رضا درویش مدیرعامل باشگاه داشت لیست بازیکنان مورد نیاز خود را برای نیم فصل دوم در اختیار وی قرار داد.

سرخپوشان برای نیم فصل دوم، 4 جای خالی دارند. شاید پیش بینی اینکه یحیی گل محمدی نیازمند بازیکن در چه پست هایی است خیلی کار سختی نباشد.


در وهله اول این تیم با توجه به جدایی رادوشوویچ از جمع سرخپوشان نیازمند دروازه بان است. این روزها خبرهایی است مبنی بر اینکه گل محمدی به دنبال محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور است. به نظر می رسد سرمربی قرمزپوشان پایتخت روی این بازیکن نظر دارد اما اینکه آیا باشگاه تراکتور که خودش در بحران به سر می برد حاضر می شود گلر اول خود را از دست بدهد نکته مهمی است و مسئولان پرسپولیس برای جذب چنین بازیکنی کار راحتی ندارند.


مسئله دوم که مشخص می شود پرسپولیس در خط حمله نیازمند جذب بازیکن است، مصدومیت عیسی آل کثیر از ناحیه رباط پا است. این بازیکن فصل را از دست داده و به احتمال زیاد این باشگاه نام مهاجمش را از فهرست خارج می کند تا بتواند با دست پرتری در نقل و انتقالات شرکت کند. حتی اگر آل کثیر هم با مصدومیت روبرو نمی شد یحیی گل محمدی به فکر تقویت خط حمله اش بود. اکنون با توجه به این مصدومیت کادرفنی سرخ ها قطعا یکی از اولویت هایشان جذب مهاجم است.

از مدت ها قبل مباحثی مربوط به بازگشت علی علیپور مهاجم فعلی تیم ماریتیموی پرتغال به پرسپولیس مطرح شده اما تاکنون یحیی گل محمدی در مورد این خبرها واکنشی نداشته و البته خود این بازیکن هم در مصاحبه های اخیرش تاکید داشته می خواهد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد اما اینکه آیا او با توجه به عملکردش در لیگ پرتغال چقدر می تواند روی این هدفش باقی بماند مشخص نیست.


از سویی نام پیمان بابایی مهاجم تراکتور نیز مطرح شده است اما با توجه به شرایطی که تیم تبریزی در جدول دارد جذب بازیکن از این باشگاه شرایط سختی دارد.مگر اینکه تراکتوری ها با انجام معاوضه حاضر باشند نیروهای خود را از دست بدهند.

در چند روز گذشته همچنین در مورد بازگشت رامین رضاییان و حتی احمد نوراللهی دو بازیکن سابق سرخپوشان خبرهایی منتشر شده است.


رضاییان که به تازگی با باشگاه السیلیه به توافق رسیده تا جدا شود و این قرارداد به زودی و رسمی فسخ می شود، اکنون بازیکن الدحیل است و برای اینکه از این تیم باشگاه قطری جدا شود مبلغی حدود یک میلیون و دویست هزار دلار باید هزینه شود. یحیی گل محمدی این بازیکن را می خواهد اما اینکه باشگاه پرسپولیس بتواند چنین بازیکنی را جذب کند چندان راحت نیست. همچنین احمد نوراللهی هم که در تیم شباب الاهلی امارات چندان موفق نبوده از جمله بازیکنانی است که احتمال بازگشتش به جمع سرخپوشان می رود اما حضور دو بازیکن سابق پرسپولیس به جمع این تیم نیازمند پول است. این روزها هم باشگاه با مشکل بی پولی روبرو است و باید دید درویش می تواند همزمان با ورود به نقل و انتقالات پول هم به باشگاه تزریق کند یا خیر.


یحیی گل محمدی در لیست پیشنهادی خود به باشگاه نام بازیکن خارجی هم مطرح کرده است. ظاهرا از مدتی قبل کادرفنی این تیم فیلم بازی چند بازیکن را تماشا کرده و حتی بازیکن مورد نظر خود را هم انتخاب کرده اند.

پیگیری های خبرنگار فارس نشان می دهد سرمربی پرسپولیس برای نقل و انتقالات و جذب بازیکنان مورد نیازش حتی حاضر است برخی از بازیکنانش را معاوضه هم کند. شنیده می شود برخی بازیکنان مثل رضا اسدی، حامد پاکدل، مهدی شیری، مهدی مهدیخانی و علیرضا ابراهیمی از جمله نفراتی هستند که باشگاه روی معاوضه آنها حساب کرده است.

نقل و انتقالات در این باشگاه بستگی به شرایط مالی دارد و باید دید درویش می تواند خواسته های سرمربی تیمش را فراهم کند یا خیر.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۰/۲۷ ۲ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی