کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








صالحی‌امیری: برای حضور جودو در انتخابات از IOC استعلام گرفتیم/مهدوی‌کیا با جدیت پیگیر تیم امید است + عکس

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مهدوی‌کیا با جدیت پیگیر سازماندهی تیم فوتبال امید است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی امیری در خصوص شرایط جودو برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک، اظهارداشت: جودو یکی از فدراسیون‌های المپیکی ما است و تمام توان ما  در کمیته ملی المپیک،  وزارت ورزش و فدراسیون بر این است که به هر نحو ممکن تعلیق ظالمانه جودو را لغو کنیم. این رشته شایسته درخشش در آسیا و جهان است و انتظار داریم قبل از بازی‌های آسیایی تعلیق جودو لغو شود و این تیم در المپیک پاریس هم بدرخشد. ظرفیت 90 هزاری این رشته بسیار بزرگ است و باید از آن حمایت کنیم.

وی در ادامه افزود: مسیر رفع تعلیق جودو حقوقی است و از حقوق‌دانان با سواد و توانمند بین المللی استفاده کردیم. یکشنبه با آرش میراسماعیلی جلسه داشتیم و مکانیسم‌ها برای رفع تعلیق را بررسی کردیم. در بازیهای المپیک زمستانی در پکن با توماس باخ این را به عنوان خواسته جودو مطرح می‌کنم. آنچه برای ما به عنوان کمیته ملی المپیک اهمیت دارد این است که جودو در اولین فرصت از تعلیق خارج شود این موضوع باعث جهش و افزایش شتاب برای حضور در المپیک و آسیا است.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به حضور جودو در مجمع عمومی کمیته، تاکید کرد: در مجمع عمومی 17 اسفند ماه حضور جودو مانعی ندارد و قطعا شرکت می‌کند، برای انتخابات هم از IOC استعلام گرفتیم. از نظر من به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک جودو می‌تواند در مجمع انتخابات کمیته شرکت کند چون مجامع ما داخلی است و جودو در داخل کشور مشکل ندارد اما در اساسنامه این موضوع مسکوت بوده و نیاز به استعلام است. ارزیابی شخصی من این است که حتی برای مجمع انتخابات هم جودو می‌تواند شرکت کند اما باید اجازه دهیم تا IOC جواب دهد.


وی در مورد اینکه فدراسیون وزنه برداری رئیس ندارد آیا با وزیر صحبتی داشتید تا ببینید تکلیف این فدراسیون چه خواهد شد؟ گفت: در مورد وزنه‌برداری با سجادی صحبت داشتم و با دیگر دوستان هم در وزارت ورزش صحبت کردم. این طور که روند نشان می دهد طی روزهای آینده فردی به عنوان سرپرست معرفی می‌شود و کار را آغاز می‌کند. مرادی در وزنه‌برداری که رشته پرمشقتی است، زحمت کشید باید انصاف را در قضاوت افراد رعایت کنیم. هر فردی نکات مثبت و منفی دارد اما مرادی برای وزنه‌برداری زحمت کشید و چه به فدراسیون برگردد و چه برنگردد، باید از زحمات وی تقدیر شود. وزیر در روزها و یا هفته های آتی سرپرست فدراسیون را معرفی می‌کند.

صالحی‌امیری در پاسخ به این سوال که آیا در مجمع 17 اسفند باید ادامه حضور مسئولان کمیته و اعضای هیات اجرایی توسط اعضای مجمع تایید شود، یادآور شد: یکی از بحث‌ها در مجمع تصویب آیین نامه، برگزاری انتخابات و بعد بحث تعیین زمان مجمع انتخابات است. وقتی مجمع تصویب کند طبق اساسنامه منعی برای حضور وجود ندارد.

وی در مورد استعفای مجید شایسته از هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: او از مدیران دلسوز، سخت کوش و اخلاق مدار است. در 4 سال گذشته از وی عملکرد مثبت دیدم. او کنار من بود و کمک زیادی به من و کمیته ملی المپیک داشت. همه اعضای هیات اجرایی با استعفای وی مخالف بودند و خواهش کردیم روند کاری خود را ادامه دهد. انشاءالله ادامه همکاری میسر می‌شود.


صالحی‌امیری در خصوص غیبت  شایسته در نشست هیات اجرایی روز یکشنبه، خاطرنشان کرد: در هر صورت برخی از اعضا در جلسات  هستند و برخی نیستند و این روند طبیعی است. شایسته حتما در مجموعه کمیته ملی المپیک به عنوان همکار در کنار من خواهد بود. وی مشاور من هم هست.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص حضور تیم امید در بازی‌های آسیایی، گفت: با عزیزی خادم در ارتباط هستم. مهدوی کیا هم با جدیت پیگیر و در حال سازماندهی است و تیم امید با ظرفیتی که در جامعه فوتبال است و حضور مربی خوشنام خود در هانگژو حضور خواهد داشت.

وی در مورد اینکه علیرضا دبیر اعزام تیم اصلی یا تیم دوم خود به بازی‌های آسیایی را به بعد از 17 اسفند موکول کرده است، عنوان کرد: فدراسیون کشتی سرآمد فدراسیون‌های ما و دبیر قهرمان المپیک و مورد احترام من و جامعه ورزش است. همه باید کمک کنیم به وفاق و همدلی در ورزش قهرمانی برسیم و این مسیری بوده که در چهار سال گذشته به آن اعتقاد داشتم. به علاوه باید به فدراسیون‌های قهرمانی، المپیکی و آسیایی کمک کنیم که در بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس بدرخشیم.  اینکه چه کسی و چه تیمی در بازی‌های آسیایی اعزام شود نیازمند بحث کارشناسی بین کمیته فنی و ستاد بازی‌ها است و من در امور فنی دخالت نمی‌کنم.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۱/۱۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی