کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








هشدار اسکوچیچ به بازیکنان تیم ملی سوژه اماراتی‌ها شد+عکس

رسانه اماراتی هشدار سرمربی تیم ملی ایران به بازیکنانش قبل از بازی با امارات را سوژه خود قرار داد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی در دور هشتم مسابقات انتخابی جام جهانی میزبان امارات است.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان در نشست خبری قبل از این بازی به بازیکنان تیم ملی هشدار داد که با وجود صعود به جام جهانی نباید بازی های پیش رو بی خیال شوند و باید با تمام قوا وارد زمین شوند.


در همین رابطه شبکه «دبی اسپورت» این هشدار اسکوچیچ را سوژه اصلی گزارش خود قرار داد و تیتر زد: سرمربی ایران خطاب به بازیکنانش: از بی احتیاطی و سستی مقابل امارات برحذر باشید.

این رسانه اماراتی در ادامه نوشت: دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران با وجود اینکه صعود تیمش به جام جهانی 2022 قطعی شده ولی به هیچ وجه حاضر نیست ادامه بازی ها را سست بگیرد و با بی احتیاطی وارد زمین بازی شود.

تیم ملی کشورمان در بازی هفته گذشته بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل عراق صعودش به جام جهانی 2022 قطعی شده است. امارات به دلیل جایگاهی سومی اش در جدول گروهی این بازی برایش اهمیت زیادی دارد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۱/۱۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی