کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








گلایه کارشناس اماراتی از بی توجهی به طارمی

کارشناس اماراتی از بی توجهی بازیکنان تیم ملی این کشور به خطرناک ترین بازیکن ایران گلایه کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در دور هشتم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 میزبان امارات بود و موفق شد در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و 22 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

بخیت سعد کارشناس شبکه «شارجه اسپورت» به تحلیل این بازی پرداخت و گلایه کرد. این کارشناس گفت: در این بازی مهدی طارمی خطرناک ترین بازیکن ایران بود و خیلی واضح بود که بازیکنان باید برنامه ای برای مهار این بازیکن داشته باشند.

وی افزود: ما در این بازی عملکرد بدی نداشتیم ولی چیزهای کوچک و بی توجهی به توانایی طارمی باعث شده تا در این بازی شکست بخوریم. شما وقتی به ترکیب ایران نگاه می کنید متوجه می شوید طارمی تقریبا بهترین بازیکن تیم است چرا بازیکنان از این مهره تاثیرگذار غافل شدند.

شاگردان اسکوچیچ هفته گذشته بعد از برد یک بر صفر مقابل عراق صعودشان به جام جهانی 2022 قطعی شده و بازی های پیش رو برای تعیین شدن صدرنشین گروه است. کره نیز با برد روز گذشته صعودش را به جام جهانی قطعی کرد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۱/۱۳ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی