کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








عمران‌زاده خطاب به بازیکنان استقلال: دنبال داستان و حواشی نروید/ می‌خواهند ترمز تیم را بکشند

مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان باید بدانند اگر 3-4 ماه دندان روی جگر بگذارند این تیم می‌تواند بعد از چند سال قهرمان شود پس بهتر است دنبال حواشی نروند.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
حنیف عمران‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال خیلی خوب است، این تیم در صدر جدول است و خوب نتیجه گرفته است. این تیم در صدر جدول است و بهترین آمارها را دارد. امسال سالی است که اگر خودمان بخواهیم، حاشیه به وجود نیاید و همه دست به دست هم بدهند امسال بعد از مدت‌ها و حق خوری‌هایی که می‌شد قهرمان شود.

* سالی که قهرمان شدیم به تنها چیزی که فکر نکردیم پول بود

وی که با استقلال در سال 91 قهرمان لیگ شد در خصوص دلایل این اتفاق گفت: در آن سال ما خیلی همدل بودیم. سرمربی تیم آقای قلعه‌نویی بود و مثل همین امسالِ استقلال بازیکنان خوبی داشتیم. آن زمان به تنها چیزی که فکر نمی‌کردیم پول بود و می‌گفتیم پول بالاخره می‌رسد.نسبت به سالهای گذشته که ما خیلی سخت پول می‌گرفتیم بازیکنان الان کار راحت تری دارند و بعضا تا 80 درصد پولشان را می‌گیرند اما ما آن زمان در آخر فصل 40-50 درصد بیشتر پول نمی‌گرفتیم. نیت همدلی است، اگر سختی‌ها را تحمل کنند و حواشی کم شود مطمئنا این تیم می‌تواند قهرمان شود.

*می‌خواهند ترمز استقلال را بکشند، اینترمیلان با همین سبک قهرمان اروپا شد

مربی پیشین استقلال در خصوص اینکه می‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند گفت: مثالی است که می‌گویند قطار در حال حرکت را سنگ می زنند. الان هیچ بهانه‌ای از استقلال ندارند و این حرف‌ها را می‌زنند. استقلال باخت ندارد و در حال بهانه گیری هستند که این تیم به حاشیه برود. شما از فوتبال چه می‌خواهید به جز 3 امتیاز؟ من به هواداران استقلال می‌گویم به این حرف‌ها گوش ندهید. می‌خواهند ترمز استقلال را بکشند.خودِ من معتقدم استقلال الان خوب بازی می‌کند و فلسفه‌اش این است کم گل بزند و گل نخورد. خیلی از تیم‌ها در دنیا این مدلی بازی می‌کنند، به طور مثل اینترمیلان با همین شیوه قهرمان اروپا شد.

*جنگ قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است

عمران‌زاده در خصوص رقابت تنگاتنگ استقلال و پرسپولیس و اینکه آیا جنگ قهرمانی به دربی می‌کد یا خیر عنوان کرد: من فکر می‌کنم زودتر تکلیف مشخص می‌شود.خیلی تیم‌ها مثل مس رفسنجان، سپاهان، پیکان که خیلی خوب بازی می‌کند، گل‌گهر یا فولاد که اگر زودتر اضافه می‌شد خیلی بهتر نتیجه می‌گرفت، می‌توانستند مدعی باشند ولی در نهایت جنگ بین استقلال و پرسپولیس است. همانطور که گفتم تیمی که حواشی کمتری داشته باشد می‌تواند قهرمان شود. باید بیرون از زمن کنترل شود، باز هم تاکید می‌کنم پول بالاخره می‌آید ولی جام برود دیگر بر نمی‌گردد و دوباره باید یک سال تلاش کرد.

*دربی‌ها بی روح شده و مثل قدیم نیست

وی در پاسخ به این سوال که دیدگاهش در مورد دربی چیست گفت: واقعیت این است که دربی‌ها نسبت به گذشته  خیلی بی روح شده چون مربیان اصلا نمی‌خواهند ببازند.البته آنها حق دارند چون نتیجه این مسابقه ضمانت بقای آنها در سالهای آینده است. زیاد نمی‌شود به مربیان بابت دربی‌های این مدلی ایراد گرفت.

*پست‌هایی در فدراسیون دیدم که من در آوردی بود

مدافع اسبق استقلال در خصوص تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل عزیزی خادم گفت: من از عزیزی خادم بابت این  یک سال تشکر می‌کنم ولی اتفاق خوبی در فوتبال رخ داد. یعنی اگر کسی خود رای باشد و بخواهد یک تنه کار کند چنین سرنوشتی در انتظارش است. این برای روسای بعدی فدراسیون هم درس می‌شود. امیدوارم در همه جای فوتبال چنین اتفاقاتی بیفتد. یک اتفاق جالبی را که طی روزهای گذشته در اخبار دیدم این بود که 16-17 نفر از سمت خود در فدراسیون برکنار شدند.پست‌هایی در فدراسیون وجود داشت که خیلی از آنها من در آوردی بود که واقعا تعجب کردم.

*امیدوارم کشتی به گِل نشسته فدراسیون به مقصد برسد

عمران‌زاده تاکید کرد: میرشاد ماجدی سالها در فوتبال بود، سرپرستی استقلال را بر عهده داشت و سرد و گرم را چشیده و امیدوارم هیات رئیسه و رسانه‌ها و ... حمایت کنند تا به قول آقای شاهرخی کشتی به گل نشسته فدراسیون به سرمنزل مقصد برسد. نمی‌دانم چه اتفاقی بین عزیزی خادم و اعضای هیات رئیسه رخ داد ولی امیدوارم از این پس فوتبالی ‌ها در راس کار باشند و این رشته را در دست بگیرند تا فوتبال موفق شود.

*بازیکنان استقلال 3-4 ماه دندان روی جگر بگذارند

وی خطاب به بازیکنان و هواداران استقلال گفت: از آنها می‌خواهم تو را به خدا دنبال داستان و حواشی نروید. استقلال بد بازی نمی‌کند، مربی برای هر بازی دیدگاهی دارد. هر گلی که زده می‌شود روی برنامه و تمرین است. نتیجه را همه با هم می گیرند، این نیست که بگوییم مطهری، یامگا، ژستد و یا فلانی گل زده است. به بازیکنان استقلال هم می‌گویم که این 3-4 ماه را دندان روی جگر بگذارید تا امسال جام را بگیرد چون امسال سالی است که می شود به قهرمانی رسید.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۲/۰۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی