کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








مدیرعامل پیکان: پتانسیل تهران برای میزبانی جام باشگاه‌ها بیشتر است/حافظیه در حد لیگ یک و دو هم نیست

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: پتانسیل شهر تهران برای برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بهتر از شهرستان‌های دیگر است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر عطا بخش در مورد پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال پیکان مقابل سپاهان در نیمه نهایی لیگ برتر اظهار داشت: یک نیمه بازی تمام شده و نیمه بعدی مانده است. باید بیینیم در بازی فردا چه اتفاقی می‌افتد اما بچه‌ها واقعا خوب بازی کردند. بازیکنان ما ستاره‌ها بودند، تک تک آن‌ها قهرمانانه بازی کردند و خوشحال هستم.

وی افزود: تیم ما ترکیب جوانی و تجربه بود. تیم سپاهان ملی پوش دارد و تیم پرمهره‌ای دارد. همه در پیش بینی های قبل از بازی عنوان کردند که سپاهان خیلی راحت این بازی را می‌برد. تیم صدرنشین دور گروهی لیگ بود و ما تیم چهارم بودیم اما مقابل تیم شهرداری ارومیه که واقعا قدرتمند بود، اکثر بازیکنان این تیم سال گذشته با سیرجان قهرمان ایران و آسیا شدند و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کردند، بازی را بردیم.

مدیرعامل پیکان گفت: بچه‌های ما آرامش خودشان را حفظ کردند. کادر مریگری با آرامش سعی کرد تصمیمات فنی خودش را به بازیکنان القا کند. بازیکنان ما شیرجه می‌زدند و یکی دو بار هم نزدیک بود سر به سر شوند. آن‌ قدر جانانه، قدرتمندانه و غیرتمندانه بازی کردند که تحسینشان کردم و از آن‌ها تشکر می کنم. پیکان افتخار والیبال آسیا است. پیروزی نیمه اول مسابقه مقابل سپاهان رابه مردم تهران تبریک می‌گویم.

عطابخش در گفت‌وگو با تهران ورزشی و در مورد میزبانی باشگاه پیکان در جام باشگاه‌های والیبال آسیا، عنوان کرد: هنوز میزبانی باشگاه پیکان در شهر تهران هنوز مسجل نشده است. هنوزبه صورت رسمی تایید نشده و گمانه زنی رسانه‌هاست. درخواست میزبانی را مانند یکی دو باشگاه دیگر دادیم. تصمیم با فدراسیون است که کدام درخواست می‌تواند میزبانی خوب، آبرومند و مقتدر برای کشور داشته باشد. مطمئنم فدراسیون میزبانی را به تیمی می‌دهد که می‌تواند بهتر میزبانی کند. ما هم مثل یکی دو باشگاه دیگر درخواست دادیم. برایمان هم فرقی نمی‌کند که قهرمان شویم یا نه. امیدوارم بهترین اتفاق بیفتد. پتانسیل شهر تهران برای برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بهتر از شهرستان‌های دیگر است. باز تصمیم با خود فدراسیون است و ما هیچ فشاری نمی گذاریم. امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود.

وی در مورد اینکه قراربود این میزبانی در ارومیه باشد اما به خاطر مطالبات خارجی این اتفاق نیفتاد و حالا تهران و اصفهان گزینه هستند، گفت: یزد هم شفاهی درخواست کرده بود اما اصفهان و تهران جدی ترین گزینه‌ها هستند. البته فکر می‌کنم اصفهان میزبان نوجوانان آسیا هم خواهد بود. ان‌شاالله تصمیم فدراسیون به خیر و صلاح باشد. هر تصمیمی بگیرند ما احترام می گذاریم. مطمئنا تصمیمی که داورزنی با کوله بار تجربه می‌گیرد، محترم است و قاطعانه قبول می‌کنیم.

مدیرعامل پیکان در خصوص دیدار تیم فوتبال این باشگاه با نساجی مازندران، اظهار داشت: دیروز سر تمرین تیم بودم. گپ کوتاهی با کادر و بازیکنان داشتم. خدارا شکر شرایط روحی تیم خوب است. چند آسیب دیده داریم. متاسفانه بازی با فجرسپاسی در آن زمین خراب تلفات داشت. زمین حافظیه واقعا در حد لیگ دسته یک و دو ایران هم نیست. یکی از بازیکنان اصلی ما مصدوم شد و حالا باید از زانوی خودش عکس بگیرد. خداکند آسیب دیگی جدی نداشته باشد. غیر از این سه مصدوم بقیه بازیکنان هستند. در نیم فصل چند بازیکن خوب ما مانند کوشکی، نادرمحمدی و درویشی را از دست دادیم.

وی افزود: تیم از نظر مهره‌ای خالی شد. جوانترین و کم هزینه ترین تیم لیگ هستیم اما امیدواریم با همین جوان‌ها بتوانیم رتبه‌ای در میانه جدول بین نهم تا یازدهم به دست بیاوریم. به مردم تهران قول می‌دهم در سال 1401 روی سه موضوع مطمئنا کار و کار و کار می‌کنیم. یک اینکه تیم فوتبال پیکان حرفی برای گفتن در لیگ برتر داشته باشد. نه با هزینه‌های گزاف بلکه با هزینه‌های معقول و پشتوانه‌سازی که انجام می‌شود. دو، تیم‌های دیگر باشگاه مانند والیبال به روزهای اوج خودشان برگردند. والیبال پیکان دوباره باید قدرت اول آسیا شود. سوم در زمینه آکادمی. محمدرضا طهماسبی را به عنوان مدیر آکادمی باشگاه پیکان منصوب کردیم. او مجدانه زحمت می کشد و تلاش می‌کند. خودش پیکانی و تهرانی است. می‌داند جوانان و نوجوانان تهران چه می‌خواهند.

عطا بخش با اشاره به برنامه‌های باشگاه برای آکادمی تصریح کرد: در آکادمی رشته‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال فعالیت بسیار بیشتری خواهیم داشت. پیکان همیشه رتبه اول آکادمی در تهران را داشته است. ضمن اینکه با ارتباطات بین المللی که با باشگاه‌های بزرگ آسیا و اروپا خواهیم داشت مطمئن باشید برنامه بلند مدتی برای رشد استعدادهای ناب تهران در رشته‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال خواهیم داشت.

مدیرعامل پیکان در مورد اینکه تیم فوتسال بانوان این باشگاه روز گذشته 8برصفر فجرشیراز را شکست داد، اظهار داشت: آنجا هم تلفیق باتجربه‌ها و جوان‌ها هستند. خانم اردلان مربی جوان و باتجربه‌ای است. اتفاقات خوبی هم برای فوتسال بانوان خواهد افتاد. همانطور که فوتبال ساحلی بانوان ما نایب قهرمان ایران شد. فوتسال ما هم ان شاالله روی سکو خواهد بود. تمام تلاشمان این است بهترین کیفیت را ارائه بدهند. در فوتسال یکی دو تیم جنوبی و یکی دو تیم دیگر هستند که سرمایه گذاری خوبی کردند و بازیکنان ملی پوش زیادی گرفتند اما قول می‌دهم بهترین نتیجه برای تیم فوتسال بانوان پیکان رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد:همه پشتیبانی‌‌های لازم را از این تیم انجام می دهیم که این اتفاق بیفتد. در حوزه بانوان هم کارهای زیادی خواهیم کرد. اتفاقات خوبی هم برای والیبال و هم برای فوتسال بانوان پیکان خواهد افتاد. چهار رشته لیگ بانوان داریم. فوتبال دسته یک و ساحلی بانوان را هم داریم. یکی از باشگاه‌هایی هستیم که بیشترین هزینه را دربخش بانوان دارد. نیمی از جمعیت ما بانوان هستند. مطمئن باشید بهترین اتفاقات را برای ورزش و ورزش دوستان تهران رقم خواهیم زد. در بسکتبال دسته یک هم تیم نتایج خیلی خوبی گرفتیم در مرحله پلی آف هستیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۲/۱۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی