کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








اعتراض نفت آبادان به حضور تماشاگران در دربی؛ تبعیض نسبت به ۲ تیم اصلی و ۱۴ تیم فرعی عادی شده است

باشگاه صنعت نفت آبادان با ارسال نامه ای به سازمان لیگ نسبت به با تماشاگر برگزار شدن دربی پایتخت اعتراض کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه با ارسال نامه ای به سازمان لیگ به نگاه تبعیض آمیز سازمان لیگ در بحث شرایط ورود تماشاگران به ورزشگاه ها برای تیمهای پایتخت نشین و دیگر تیمهای شهرستانی معترض شد‌.

در این نامه که به امضای جهانگیر کی شمس، مدیرعامل باشگاه رسیده است، ضمن استناد به اعلام برنامه های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی مبنی بر برگزاری شهر آرود پایتخت با حضور بیست هزار نفر تماشاگر، خطاب به بهاروند رئیس محترم سازمان لیگ فوتبال ایران آمده است: با توجه به حضور تماشاگر در اکثر ورزشگاه های فوتبال در دنیا و سابقه برگزاری فوتبال با حضور تماشاگر در دیدار قبل پرسپولیس و استقلال، این حق قانونی سایر باشگاه های فوتبال ایران از جمله تیم بسیار محبوب و مردمی صنعت نفت آبادان است که بر اساس مقررات و شیوه نامه های بهداشتی، قادر به میزبانی از تماشاگران خودی و تیم حریف باشد.

متاسفانه نگاه بسیار تبعیض آمیز فدراسیون فوتبال کشور نسبت به 14 تیم دیگر لیگ برتری و نادیده گرفتن نقش و اهمیت این تیم ها در برگزاری یک لیگ منظم و باشکوه، تبدیل به امری کاملا طبیعی شده است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: سال های بی شماری است که فلسفه مدیریتی مبتنی بر تفکیک باشگاه ها بر اساس دو تیم اصلی و چهارده تیم فرعی در همه ارکان، سیاست ها، برنامه ها و رفتارهای فردی و گروهی مدیران، کارشناسان و حتی کارمندان محترم فدراسیون فوتبال و زیر مجموعه های آن نهادینه شده است.

تغییر روز برگزاری مسابقات، زمین برگزاری محل مسابقه، ساعت برگزاری مسابقه، داور و ناظر مسابقات و ... آن هم بدون هماهنگی با 14 تیم لیگ برتری از طرف فدراسیون موضوعی عادی است که موافقت و یا مخالفت تیم میزبان و یا میهمان، هیچگونه تاثیری در این تصمیم گیری ها ندارد و شوربختانه فدراسیون فوتبال حتى آنقدر برای تیم های غیر محبوب خود ارزش قائل نیست که به اعتراض های منطقی و قانونی آنها پاسخی بدهد. عجیب تر آنکه فوتبال کشور به دفعات از اینگونه تصمیمات غیرعادلانه و خودخواهانه آسیب دیده اما تجربه نیاندوخته است.

در ادامه ی این نامه ی اعتراضی خطاب به رئیس سازمان لیگ آمده است: از آنجا که احتمال می رود این نامه هم مانند تمام نامه ها، درخواست ها و اعتراضات این باشگاه حتی توسط مسئولان محترم خوانده نشود، اما بر اساس مسئولیتی که در قبال مردم شریف، فوتبال فہم و فرهیخته آبادان داریم، لازم می دانیم که درخواست اعتراض آمیز خود را مبنی بر لزوم بازگشایی درب ورزشگاه تختی آبادان به روی تماشاگران عاشق این تیم رسانه ای کنیم‌.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۲/۱۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی