کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








دیدار استقلال و پیکان لغو می شود؟ پاسخ قانع کننده سهیل مهدی
سهیل مهدی: کلیه مسائل مربوط به کرونا تحت نظر ستاد مدیریت کرونا در ورزش شکل می‌گیرد

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
سهیل مهدی در خصوص ساعات برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال و در پاسخ به این سوال که چرا در سالی که گذشت خیلی‌ها نسبت به ساعت برگزاری بازی‌ها نقد داشتند، اظهار داشت:

ساعت برگزاری بازی‌ها به ۲ عامل مهم بستگی دارد؛ عامل اول پرواز‌ها و عامل دوم اقامت‌ها. قطعا می‌توان گفت بخشی از آن نیز تحت تاثیر کرونا بوده است.

وی ادامه داد:

جا‌به‌جایی‌هایی که صورت می‌گیرد، باشگاه‌ها را دچار ابهام می‌کند. در بعضی از شهرها مدیریت بهداشت دچار مشکل بود که به‌ ناچار ما و باشگاه‌ها باید برا‌ی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ جان بازیکنان و اعضا تلاش می‌کردیم که این‌ها خودش زمان بر بود. از طرفی نیز برای کنترل هزینه‌ها و رسیدن به پرواز‌ها، ناچار می‌شدیم ساعات مسابقات را تغییر دهیم و گا‌هاً مجبور بودیم زمان سفر باشگاه‌ها را کوتاه کنیم.

*سالی که گذشت بدون تردید سخت‌ترین روز‌ها در فوتبال ایران بوده است همچنین برای شما، با این حجم از حاشیه و مشکل دوست ندارید از کمیته مسابقات کناره‌گیری کنید؟

رفتن یا نرفتن من به خودم بستگی ندارد و این تصمیم من نیست که بروم، اما درکل مشکلی نیست.

*از آمدن به فضایی که این همه فشار و مشکل دارد، پشیمان نیستید؟

گفتم که مشکلی نیست و من هم از این بابت پشیمان نیستم. نزدیک به ۱۱ سال است در فضای فوتبال کار می‌کنم و رفتن من از این فضا کاملاً به تصمیم مدیران وابسته است. اتفاقاً فوتبال را خیلی دوست دارم و هیچ تمایلی ندارم از این فضا کناره‌گیری کنم.

*سیستم برگزاری لیگ در سال ۱۴۰۰ را چطور می‌بینید؟

برنامه ریزی اساساً تابع یکسری فاکتور‌ها و برنامه‌هاست که مهم‌ترینش مسابقات بالادستی بین‌المللی است. به طور مثال نوسانات بالایی را در رده‌های امید و جوانان حذف شد و همچنین مسابقات مهمی دچار تغییراتی شد.

البته لازم به ذکر است که این تغییرات فقط در ایران نبوده و نیست و در سایر کشور‌ها هم بوده چرا که به طور مثال کرونا که یکی از این دلایل اختلالات بوده بر روی ورزش همه کشور‌ها تاثیر منفی گذاشته است. در این شرایط فقط برنامه ریزی باید کوتاه مدت و لحظه‌ای باشد تا جوابگوی مسائل باشد. گا‌ها به لحاظ فدراسیون مشکلی نبوده، اما شهری دچار مشکل مدیریت بهداشتی بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود تعداد بالای کرونایی‌هایی که استقلال داشته است آیا دیدار این تیم با پیکان در هفته نوزدهم برگزار می‌شود یا خیر گفت:

کلیه مسائل مربوط به کرونا تحت نظر ستاد مدیریت کرونا در ورزش شکل می‌گیرد و بعد از تصمیمات آن‌ها اعلام خواهد شد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۱/۰۹ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۱)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
سینا

سینا ۹ فروردين ۰۰، ۱۱:۵۳

عالی بود موفق باشید

پاسخ دادن
پاسخ
۹ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۱

سلام بسیار تشکر و هم چنین سلامت باشید.


نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی