کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








استقلال می‌تواند ستاره سوم را به دست بیاورد

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید شاگردان فرهاد مجیدی می‌توانستند گل‌های بیشتری به الشرطه عراق بزنند.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی مقابل الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:

بازی خیلی خوبی بود. بازیکنان خیلی خوب ظاهر شدند و از شانس تیم ما، الشرطه ۱۰ نفره شد و تیم بهترین استفاده را از این مساله کرد. حتی استقلال می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند. شیخ دیاباته در این بازی می‌توانست بیشتر از یک گل بزند اما از فرصت خود استفاده نکرد. به نظر من می‌شد تا ۶ گل به الشرطه زد.

او ادامه داد:

تعویض‌های خوبی انجام شد و بازیکنانی که مقداری شرایط مصدومیت داشتند بیرون رفتند و افراد خوبی به میدان آمدند و هم در بحث دفاعی و هم در بحث حمله تیم را پوشش دادند. اگر اینطور پیش برود استقلال می‌تواند ستاره سوم را به دست بیاورد.

او درباره نقاط قوت استقلال مقابل الشرطه عراق گفت:

استقلال در این بازی فعل خواستن را صرف کرد و حضور مسعود ریگی در مرکز زمین اتفاق بسیار خوبی بود و باعث شد شرایط برای استقلال خوب پیش برود. شاید همه نگاه‌ها به مهدی قایدی بود و چند بازیکن درگیر قایدی بودند اما این باعث شد فضا برای دیگر بازیکنان به وجود بیاید و بتوانند برای خود فرصت گلزنی ایجاد کنند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۱/۳۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی