کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








می خواهند هر طور شده سپاهان را قهرمان کنند ؛ کنایه سنگین پیشکسوت پرسپولیس

جمشید شاه محمدی ، پیشکسوت پرسپولیس گفت : آقایان هر طور شده می خواهند سپاهان را قهرمان کنند . الان کمیته انضباطی باز پرسپولیسی ها را محروم می کند.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
جمشید شاه محمدی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت:

شکل بازی پرسپولیس عالی بود و بهترین نمایش تیم در چند هفته گذشته را شاهد بودیم. برد مقابل ذوب آهن ثابت کرد که پرسپولیس بهترین تیم ایران است و هیچ حرف و حدیثی در مورد این تیم وجود ندارد.

وی درباره گلزنی دو بازیکن تعویضی پرسپولیس در این بازی عنوان کرد:

پرسپولیس به اندازه کافی مهره خوب دارد و تعویض‌های یحیی هم در بازی با ذوب آهن کاملا جواب داد. شهریار و عبدی نشان دادند که بازیکنان با کیفیتی هستند؛ هرچند به نظرم پیش از گل دوم هم می‌توانستیم گل‌های دیگری بزنیم، اما در کل تعویض‌ها عالی بود.

مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص گلزنی مهدی عبدی برای این تیم بعد از هفته‌ها در لیگ برتر گفت:

بازی با ذوب‌آهن بهترین نمایش عبدی در چند وقت گذشته بود، دلیل آن هم این است که او برخلاف همیشه خیلی خوب در زمین دوید و این مسئله به خودش و پرسپولیس کمک کرد.

جمشید شاه محمدی افزود:

عبدی شاگرد من بوده و کاملاً با خصوصیات او آشنا هستم. او اگر تنبلی را کنار بگذارد و در زمین بیشتر بدود مهاجم فوق‌العاده‌ای است. عبدی یک گلزن مادرزاد است که می‌تواند بسیار زیاد به پرسپولیس کمک کند. او هر چقدر بیشتر در زمین بدود، بیشتر به خودش و پرسپولیس کمک کرده است.

وی در واکنش به حمله برخی هواداران به اتوبوس پرسپولیس با نارنجک پیش از بازی با ذوب آهن عنوان کرد:

نمی‌دانم باید چه بگویم؛ الان حتماً کمیته انضباطی پرسپولیس را محروم می‌کند! این دیگر از کری خوانی گذشته و بازی با جان دیگران است. آقایان می‌خواهند هر طور شده سپاهان را قهرمان کنند، اما نمی‌شود. اگر ثابت شود که این کار هواداران سپاهان است باید بازی‌های این تیم در شهرهای دیگر برگزار شود و آن‌ها از میزبانی محروم شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت:

تمام پرسپولیسی‌ها باید پشت تیم باشیم تا پنجمین قهرمانی پیاپی را هم به دست بیاوریم. الان شرایط طوری است که همه می‌خواهند پرسپولیس را بزنند پس بهتر است ما پشت هم باشیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۳/۰۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی