کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








سرمربی لبنان لرزه بر تن اماراتی‌ها انداخت/اسکوچیچ مواظب هاسیک باتجربه باشد

رسانه های امارات از انتخاب سرمربی جدید و باتجربه تیم ملی لبنان نگران هستند.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال لبنان دو روز پیش اعلام کرد ایوان هاسیک اهل جمهوری چک را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب کرد.

این انتخاب نگرانی رسانه های اماراتی را به همراه داشت. هاسیک سابقه مربیگری برای مدت 15 سال در لیگ فوتبال امارات را دارد و این شناخت خوب این مربی چکی از اماراتی ها باعث شده تا آنها نگران شوند.

هاسیک در سال 2005 برای اولین بار به لیگ امارات آمد و هدایت الوصل را برعهده گرفت. بعد از آن مربی الاهلی شد و قهرمانی لیگ را تجربه کرد. او در سال 2011 برای بار دوم هدایت الاهلی را برعهده گرفت ولی مثل دوره اول موفق ظاهر نشد.

سرمربی 58 ساله در دوره(2014-2016) و(2018-2020) مربی الفجیره بود. این سابقه طولانی سرمربی جدید تیم ملی لبنان در لیگ امارات باعث شده تا رسانه های این کشور احساس نگرانی کنند چون تیم ملی امارات باید مقابل لبنان تحت هدایت هاسیک باتجربه بازی کند.

لبنان در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی با امارات، تیم ملی کشورمان، کره جنوبی، عراق و سوریه رقیب است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۴/۲۶ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی