کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








هزینه رضایت نامه جلالی برای استقلال مشخص شد

باشگاه سایپا مبلغ مدنظر خود برای صدور رضایت نامه ابوالفضل جلالی را به استقلال اعلام کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال در مذاکراتی که به تازگی با مسئولان باشگاه سایپا انجام داده، خواستار دریافت رضایت نامه ابوالفضل جلالی شده است.

مدیران استقلال طبق نظر فرهاد مجیدی در شرایطی برای جذب این مدافع چپ اقدام کرده‌اند که دو فصل دیگر با سایپا قرارداد دارد. این باشگاه برای صدور مجوز انتقال قرضی و یک ساله جلالی که سابقه دعوت به تیم ملی را هم در کارنامه دارد، درخواست ۲ میلیاردی داشته است.

پس از مطرح شدن این درخواست، استقلالی‌ها تاکنون اقدام خاصی برای دریافت رضایت‌نامه جلالی انجام نداده‌اند.

باشگاه سایپا که در ماجرای صدور رضایت‌نامه علی دشتی همچنان ۴۰۰ میلیون تومان از آبی پوشان پایتخت طلب دارد، برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، در موضوع انتقال جلالی خواستار دریافت پول نقد است. 

این در شرایطی است که احمد مددی مدتی قبل در گفت و گو با مهرداد سراجی مدیرعامل سایپا قول داده بود باقی‌مانده پول رضایت نامه دشتی را به حساب این باشگاه پرداخت کند اما تاکنون این کار را انجام نداده است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۵/۲۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی