کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








از بسته نشدن پرونده شکایت اردن علیه تیم ملی بانوان تا تکذیب غرامت یک میلیون دلاری+عکس

یک رسانه عربی در گزارشی از بسته نشدن پرونده شکایت فدراسیون فوتبال اردن علیه تیم ملی بانوان کشورمان خبر داد.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت ‌استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، پرونده اتهام زنی فدراسیون فوتبال اردن به تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان به نظر می رسد برخلاف تمام اخبار منتشر شده به نقل از AFC در رسانه های معتبر عربی بسته نشده و در جریان است.

نشریه «استاد الدوحه» قطر به نقل از AFC در این زمینه نوشت: شکایت فدراسیون اردن علیه بازیکن تیم ملی بانوان رد شده و این سازمان اعلام کرد زهره خدادای جنسیت زن دارد.

البته این تنها رسانه عربی نبود که به نقل از AFC شکایت فدراسیون اردن را مردود اعلام کرد بلکه بسیاری از رسانه های دیگر و فضای توئیتری از این خبر پر شد.


اما سایت «الکوره» در گزارشی به این پرونده پرداخت و نوشت: پرونده شکایت فدراسیون اردن از زهره کودایی دروازه بان تیم ملی بانوان ایران هنوز در جریان است.

این رسانه در ادامه نوشت؛ منابعی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما خبر دادند شکایت فدراسیون اردن همچنان در حال بررسی است و هنوز تکلیف این موضوع مشخص نشده است.

باید دروازه بان ایران به کمیته پزشکی AFC فراخوانده شود تا تست های پزشکی روی این بازیکن انجام شود و در نهایت تصمیم نهایی صادر شود. منابع AFC در ادامه اعلام کردند؛کمیته مخصوص بانوان در AFC شکایت اردن را دریافت کرده و هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و آنچه که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد. 


کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته چون این یک موضوع حساس و مربوط به حقوق انسان ها است و نمی توان به راحتی تصمیم گیری کرد.

همچنین سایت الکوره به نقل از منبعی از فدراسیون اردن شایعات درخواست غرامت یک میلیون دلاری از سوی زهره کودایی دروازه بان تیم ملی ایران به خاطر این اتهام را تکذیب کرد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۸/۲۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی