کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








پنجعلی: کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی در حد لیگ برتر نیست/نیمکت نشینی خارجی ها آینده آن ها را از بین می برد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی فوق العاده پایین بود و چنین زمین هایی در حد لیگ برتر ما نیست.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
محمد پنجعلی در گفت و گو یا خبرنگارر ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان و عملکرد سرخ پوشان در این بازی اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود. پرسپولیس تغییرات زیادی داشته است و اعتقاد دارم  می تواند بهتر از این که هست باشد. عملکرد بازیکنان در این دیدار خیلی خوب بود و روز به  روز هم بهتر می شوند و همدیگر را به خوبی در زمین پیدا می کنند.

وی در خصوص تغییر ترکیب گل محمدی در این دیدار گفت: پیشکسوت فقط باید حمایت کند. چون من کنار تیم نیستم و با توجه به این که کادر فنی کل هفته را در کنار بازیکنان هستند و عملکرد آن ها را زیر نظر دارند، نمی توانم در مورد ترکیب نظر بدهم و به یحیی احترام می گذارم.

 پیشکسوت پرسسپولیس با اشاره به کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی عنوان کرد: کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی فوق العاده پایین بود و چنین زمین هایی در حد لیگ برتر ما  نیست. بازی کردن در آن زمین بسیار سخت است و توپ در حین راه پس از برخورد به زمین مسیر خود را عوض می کرد که باعث به هم ریختن کارهای تیمی می شد.

پنجعلی در خصوص رادوشوویچ و رفتارش اخیرش مبنی بر ترک ایران گفت: نمی دانم وضعیت رادوشوویچ چگونه است. او زمانی که در درون دروازه پرسپولیس قرار می گرفت خیلی زحمت برای این تیم می کشید و اگر قرار است بازیکنی روی نیمکت بشیند باید از کشور خودمان باشد تا بتواند تجربه کسب کند. این درست نیست که ما بازیکن خارجی بیاوریم و او را روی نیمکت بگذاریم چون باعث می شود که آینده او از بین برود.

وی در مورد بازیکنان تاجیکی پرسپولیس هم گفت: ما با تمام خارجی ها مشل داریم و نمی دانم که این قرارداد چگونه نوشته می شود. باشگاه اول باید مشکلاتش را حل می کرد و پس از برطرف شددن مشکلات باید از آن دو می خواستند که به ایران بیایند تا بلاتکلیف نباشند و بی انگیزه نباشند. شایسته نیست که در ایران بدون برنامه جلو برویم. 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۹/۲۶ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی