کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








معاون حقوقی استقلال: از دعوت فدراسیون فوتبال استقبال می کنیم/اعضای باشگاه رقیب به آجورلو توهین کردند

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: از دعوت کمیته انضباطی فدراسیون استفاده و استقبال می کنیم.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
فرشید سمیعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص دعوت فدراسیون فوتبال از دو باشگاه براى بررسى موضوع صدور بیانیه هاى اخیر اظهار داشت:از این فرصت مغتنم براى رسیدگى به تخلفات باشگاه رقیب استقبال مى کنیم و مى توانیم گزارش مبسوطى از موارد مرتبط را به مسئولین فدراسیون ارائه بدهیم.

سمیعى اضافه کرد: رویکرد باشگاه استقلال پرهیز از تنش و تشنج و تمرکز بر فعالیت هاى مرتبط با ماموریت هاى باشگاه است اما مجموعه دیگرى که به دلیل بحران ها و تنش هاى مدیریتى و بى ثباتى نگران بروز تغییرات است متوسل به رفتارهاى غیر حرفه اى و غیراخلاقى مى شود که طبیعتا باشگاه استقلال در این موقعیت نمى تواند از حقوق خودش دفاع نکند.

معاون حقوقى باشگاه استقلال گفت:از فرصت مغتنمى که فدراسیون فوتبال فراهم ساخته استقبال و استفاده مى کنیم چون قطعا قرار است به تخلفات باشگاه رقیب رسیدگى شود. مدیرعامل و سرمربى این باشگاه در مورد پرونده اى اظهار نظرى و موضع گیرى کرده اند که هیچ ارتباط و سمتى در آن ندارند، اقدام به صدور بیانیه اى با هدف تاثیرگذارى در روند رسیدگى به پرونده مى کنند که تخلف آشکار و حرکتى غیر حرفه اى و غیر اخلاقى است. منصوبین و کارمندان آنها هم در بخش روابط عمومى و رسانه اى این باشگاه اقدام به وارد کردن اتهام کذب و توهین به مدیرعامل محترم باشگاه استقلال کرده اند که مستندات مرتبط در این زمینه هم به فدراسیون فوتبال و وزارت محترم ورزش ارائه و موضوع پیگیرى خواهد شد.

وی تصریح کرد: فضاى مطلوب این است که دو طرف در آرامش و با رویکردى حرفه اى در میدان ورزش با هم رقابت کنند اما وقتى یک طرف روى به رفتار غیر حرفه اى و اقدامات ناجوانمردانه آورده باشگاه استقلال یک قدم از حق خودش عقب نشینى نمى کند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۰/۱۳ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی