کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








اسکوچیچ: کار در اسپانیا مورد علاقم هست/ دوست دارم تیمم مانند رانندگی ایرانی ها شود + تصاویر

سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: ایرانی‌های کمی با آرامش رانندگی می‌کنند. دوست دارم تیمم هم با توجه به نظم عجیبشان مثل آنها شود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ که پنجمین مربی کروات تاریخ تیم ملی کشورمان است در مصاحبه با سایت vecernji در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی صحبت کرد.

اسکوچیچ گفت: ما نتیجه‌ای عالی رقم زدیم، ایران در تاریخ خود هیچ وقت انقدر سریع به جام جهانی نرسیده بود. من خوشحالم زیرا ما در حالی به این موفقیت رسیدیم که موفقیت در زمانی برای ما خیلی دور بود. ما در دوره قبلی مقدماتی جام جهانی در جای سختی قرار داشتیم. من به بازیکنان و کادر فنی افتخار می‌کنم.


وی در پاسخ به این سوال که چه کار انقلابی در تیم ملی ایران انجام دادی، گفت: اتفاق انقلابی در کار نیست. من به دلیل کار و تلاش، با تجربه شده‌ام و به نظرم مهمترین اتفاق کلیدی این بود که من بازیکنان و ذهنیت آنها را به خوبی می‌شناختم. من می‌دانستم که چگونه باید با آنها کار کنم.

اسکوچیچ در خصوص اینکه 7 سال در ایران کار کرده، اظهار داشت: 7 یا 8 سال در ایران کار کردم. البته یک وقفه‌ای نیز وجود داشت که این وسط در النصر عربستان و کشور کویت کار کردم.

وی ادامه داد: در ایران از مربیان کروات قدردانی می‌شود زیرا ما موفقیت‌های خوبی بدست آوردیم. مربیان ما حتی توانستند راه خوبی بین ایران و کرواسی از لحاظ سیاسی باز کنند. فوتبال در اینجا بسیار اهمیت دارد.

اسکوچیچ در خصوص جشن و شادی پس از صعود اظهار داشت: خیلی جشن بزرگی بود، همانطور که انتظار داشتم. استادیوم اگر کرونا نبود، قطعا پر می‌شد ولی در خیابان‌ها جشن و شادمانی خوبی مردم بر پا کردند. ما در استادیوم جشن گرفتیم. اکنون در کمپ تمرینی هستیم و می‌خواهیم خودمان را برای بازی مقابل امارات آماده کنیم. به خاطر کرونا یک مقدار به خاطر جشن و شادی ترسیدم. ما نمی‌توانستیم اینجا با ماسک خوشحالی کنیم.


سرمربی تیم ملی کشورمان در خصوص سطح فوتبال ایران در مقایسه با دنیا گفت: در خط تهاجمی ما بازیکنانی در سطح جهانی داریم که می‌توانند در هر تیمی بازی کنند. ما مهدی طارمی را داریم، بهترین بازیکن پورتو یا علیرضا جهانبخش از فاینورد یا سردار آزمون که توانست در 3 سال به بهترین گلزن زنیت نام گیرد. او حالا به لورکوزن منتقل شده است. در برخی پست‌ها ما وسعت خوبی نداریم ولی تیم اول آسیاییم و در رده بیست و یکم جهان جای گرفتیم که همه باید به ما احترام بگذارند.

اسکوچیچ در خصوص عملکرد ایران در جام جهانی اظهار داشت: من اکنون به آن فکر نمی‌کنم و از آن دسته از آدم‌هایی هستم که به بازی بعدی می‌اندیشند. من روی خودم سرمایه‌گذاری کردم زیرا آرزوی رسیدن به چنین سطحی در فوتبال را داشتم. برای این مسابقات آماده هستم. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم اتفاقات خوبی رقم زنیم.

وی در خصوص احتمال بازی مقابل کرواسی در جام جهانی نیز اظهار داشت: بازی احساسی خواهد شد و به نظرم تجربه خوبی اضافه خواهد کرد. به نظرم خیلی احساساتی خواهم شد.

اسکوچیچ در رابطه با اینکه فلسفه اصلی فوتبالی او چیست، خاطر نشان کرد: من تمامی مربیان را دنبال می‌کنم. به نظرم یک مربی خوب باید چندین فاکتور داشته باشد. کسی در روش و تاکتیک خوب است، کسی افراد و بازیکنان را می‌شناسد و کسی هم رسانه‌ها را خوب بلد است. من الگویی ندارم ولی همیشه چیزهایی انتخاب می‌کنم که فکر می‌کنم برایم مناسب است. اهل ریسک هستم و دوست ندارم منتظر اتفاقی باشم. می‌خواهم تیمم بدون محاسبات بازی کند.


وی در رابطه با اینکه چقدر طول کشید تا با فرهنگ خاورمیانه سازگار شود، گفت: خاورمیانه خیلی با ایران فرق دارد. من قبلا در امارات، کویت و عربستان بوده‌ام و این مسئله کار مرا برای سازگار شدن در ایران ساده کرد. مردم ایران بسیار مردم شگفت انگیزی هستند. بسیار مهمان نواز هستند.

اسکوچیچ در رابطه با اینکه آیا غذای ایرانی برایش یک مشکل است، ادامه داد: مدیریت می‌کنم ولی غذاهای خودمان را بیشتر ترجیح می‌دهم.

سرمربی تیم ملی کشورمان در رابطه با زندگی در تهران گفت: شهر سطح بالایی است، 12 میلیون جمعیت دارد و من اصلا شلوغی را دوست ندارم. در اینجا اما یکی دو ساعت طول می‌کشد تا به مقصد برسید. آنها کمی با آرامش رانندگی می‌کنند. دوست دارم تیمم هم مثل رانندگی آنها شود با توجه به نظم عجیبشان و منطقی که در ترافیک برقرار می‌کنند. بسیار آنها در ترافیک با نظم و سازماندهی شده عمل می‌کنند. در رانندگی آنها بداهه هم وجود دارد که به من نظر یک ترکیب ایده‌آل هستم. تهران شهر زیبایی است.

اسکوچیچ در پاسخ به اینکه آیا با روستاهای ایران آشنا شده است، گفت: البته. من بیشتر از همه چیز، شهرهای تاریخی ایران را دوست دارم من جمله شیراز و اصفهان که برای من شگفت‌انگیز هستند. این شهرها مکان‌هایی زیبا و مقبره‌های پادشاهان دارد. دیدن ایران را به همه توصیه می‌کنم. آنها فرهنگی قدیمی دارند که می‌توانند به همه نشان بدهند. کسی در جاده گرسنه نخواهد ماند زیرا ایرانی‌ها بسیار افراد خاصی هستند.


وی در رابطه با اینکه علاوه بر فوتبال، آیا ادبیات تاریخی نیز می‌خواند، پاسخ داد: من خیلی ادبیات می‌خوانم. علوم اجتماعی، روانشناسی و جامعه‌شناسی را دوست دارم. تاریخ عشق من است. در واقع، به طور خاص 2 چیز را در زندگی‌ام خیلی دوست دارم. یکی پیاده‌روی و دیگر مطالعه. 3 سال پیش در خیابان سنت جیمز یا همان French Way، من 900کیلومتر پیاده روی کردم. این Camino Frances است که مردم از چندین جهت از فرانسه در جاده منتهی به سانتیاگو د کامپوستلا عبور می کنند. این جاده بیش از 10 قرن قدمت دارد و تاریخی خاصی را در خود گنجاده است. اسپانیا را هم خیلی دوست دارم زیرا در آنجا بازی کردم و واقعا از آن کشور لذت می‌برم. شاید این بزرگترین تجربه من باشد.

وی در رابطه با اینکه در آنجا به دنبال بعد معنوی نیز بوده، گفت: می‌توانید هر جور که دلتان می‌خواهد با آن برخورد کنید. این دنیا خیلی کوچک است. شما با مردم دنیا ملاقات می‌کنید و موقعیت‌های جالبی برای شما رخ می‌دهد. در سفر با کسی 5 دقیقه می‌مانی و پنج روز با یک نفر سفر می‌کنی. انگار داریم از زندگی حرف می‌زنیم. خیلی جالب است.

وی در پاسخ به اینکه چه کسی نویسنده محبوبش است، اظهار داشت: تعداد زیادی وجود دارد.

اسکوچیچ در ادامه در پاسخ به اینکه چه تجربه‌ای در کرواسی بدست آورده است، گفت: من در سال 2006 با ریجکا جام بردم. در اسلوونی سال 2008 جام حذفی و سوپرکاپ را بدست آوردم. در ریجا هم مربی بودم و هم دستیار مربی و بردن یک جام برایم خیلی اهمیت دارد.


وی در رابطه با اینکه فوتبال کرواسی را چقدر دنبال می‌کند، اظهار داشت: من همیشه فوتبال کرواسی را دنبال می‌کنم. دینامو تیم خوبی است و امیدوارم ریجکا این مبارزه را ادامه دهد. مثل اوسیک. مثل هایدوک. به نظرم البته هایدوک خیلی سخت است که بتواند قهرمان این فصل شود.

اسکوچیچ در خصوص اینکه لیگ کرواسی چقدر پیشرفت کرده، ادامه داد: به نظرم سطح لیگ خوب است در مقایسه با یک کشور کوچک. ما یک رقابت مناسب داریم با استادیوم‌های جدیدی که الان بهتر به نظر می‌رسند. البته این ساختمان‌ها فرسوده کار را زشت می‌کند. انگار ما در گذشته باقی مانده ایم. از این نظر ما یک کم عجیب و غریب هستیم.

سرمربی تیم ملی کشورمان در رابطه با اینکه در کرواسی آیا از مربیان به اندازه کافی قدردانی می‌شود گفت: در کشور ما هیچ ارزشی وجود ندارد. بنابراین مربیان نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود. در همه اقشار جامعه نظام‌های ارزشی در جای غلطی قرار گرفتند.

وی در خصوص اینکه چه سطحی از مربیگری او را مجذوب می‌کند، اظهار داشت: من از این وضعیت لذت می‌برم. حالا شیفته جام جهانی هستم. مطمئنا دوست دارم در اروپا ، اول از همه در اسپانیا ، یک تیم ملی دیگر یا باشگاه‌های دیگر کار کنم. فقط دوست دارم در سطح بالا کار کنم.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۱/۱۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی