کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








هفته بیستم لیگ برتر| استقلال 20 می شود؟ /پرسپولیس مقابل دومین تیم کرمانی/دوئل مربیان استقلالی

دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر روز دوشنبه برگزار می شود و در حساس‌ترین مسابقات استقلال صدرنشین میهمان تیم نساجی مازندران است و پرسپولیس هم میزبان تیم مس رفسنجان است.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر روز جمعه در حالی برگزار می شود که استقلال با 5 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس درصدر جدول قرار دارد و فرار بزرگی را به سوی قهرمانی انجام داده اما در هفته گذشته جنگ رسانه ای استقلال و پرسپولیس بر سر بازیکنان سرباز به اوجش رسید. این هفته شاهد تقابل مربیان استقلالی هم هستیم.

نگاهی به مسابقات این هفته می اندازیم؛

تراکتور – سپاهان؛ تقابل بحران‌ زده‌ها

دو تیم در وضعیت متفاوت بحران زده نامیده می شوند، سپاهان در حالیکه با 34 امتیاز در رده سوم جدول است هوادارانش از این شرایط ناراضی هستند چون آنها تصور می کردند تیم شان این فصل مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود  اما پیش بینی‌ آنها اشتباه بود و به همین دلیل هم محرم نویدکیا  از سمتش شفاهی استعفا کرد. در آن سوی میدان دیگر تیم پرطرفدار لیگ دچار بحران است با 15 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته به همین دلیل سولدو سرمربی کروات از جمع قرمزپوشان جدا شد تا شایعه حضور ساغلام یک مربی خارجی دیگر در این تیم به گوش برسد.
تراکتور از هفته دهم دیگر رنگ برد را در لیگ ندیده و در 9 هفته اخیر 5 باخت و 4 تساوی داشته حالا هم کار دشواری برای شکست دادن سپاهان دارد.  زردپوشان اصفهانی هم با دو مساوی متوالی مقابل هوادار و ذوب آهن وارد بحران و فاصله گرفتن از قهرمانی شده اند. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

فجرشهیدسپاسی- پیکان؛ جبران باخت خانگی؟

پیکان حیرت انگیزترین تیم لیگ است تیمی که تمام بردهایش خارج از خانه به دست می آید و در تهران یا مساوی می کند یا بازنده می شود با این حال این تیم 29 امتیازی در رده پنجم لیگ است و این هفته در صورت برد در شیراز هم از جایش در جدول تکان نمی خورد .  مجتبی حسینی سرمربی پیکان می گوید نباید برای تیمش صحبت از سهمیه آسیایی بکند زیرا این مساله میتواند مثل یک تله برای تیم وبازیکنانش باشد.

فجرشهید سپاسی هم با وجود بازی های خوبی که ارایه داده نتوانسته به انچه استحقاقش در لیگ برتر است برسد. فجری ها هفته گذشته مقابل استقلال با وجود ارایه یک بازی خوب مقابل استقلال هم شکست خوردند تا با 14امتیاز در رده چهاردهم جدول و خطرسقوط قرار داشته باشند. فجر ضعیف ترین خط حمله لیگ را با 7 گل زده دارد که یکی از این هفت گل را به پیکان زده، بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود فجر به پایان رسید. شاگردان حسینی به دنبال جبران آن باخت خانگی هستند.

گل گهر – صنعت نفت؛ دوئل قلعه‌نویی و منصوریان

دو تیم با وجود شرایط متفاوت مالی و امکاناتی که دارند فقط 2 امتیاز در جدول لیگ با یکدیگر اختلاف دارند. گل گهر 29 امتیازی در رده ششم است و نفتی هم روی پله هشتم جدول ایستاده است. البته گل گهری 7 امتیاز به خاطر جذب بازیکن گابنی با رای کمیته انضباطی از دست داده است. تقابل دو سرمربی اسبق استقلال جذاب خواهد بود جایی که علیرضا منصوریان میهمان تیم امیر قلعه نویی است.

گل گهر از هفته دهم به بعد شکستی نداشته وآخرین باخت تیم قلعه نویی به فولاد و نکونام بود. نفتی ها هم بعد از شکست سنگین 3 بر صفر مقابل مس رفسنجان باختی نداشته اند. بازی رفت دو تیم هم بدون گل به پایان رسید.گل گهر هفته گذشته با گل مارادونایی حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس 2 امتیاز حساس را از دست داد و نفتی ها هم به تساوی با نساجی رضایت دادند.

نفت مسجدسلیمان – آلومینیوم اراک؛  پایان باخت‌های سریالی؟

نفت مسجدسلیمان رکوردار باخت های متوالی با 7 شکست در این فصل است . محمود فکری هم از زمانی که به تیم اضافه شده نتوانسته مانع ناکامی تیم شهر اولین ها شود. 4 باخت در 4 مسابقه رکورد بدی برای سرمربی اسبق استقلال محسوب می شود. آلومینیوم اراک هم سه باخت متوالی دارد و شاگردان رسول خطیبی به دنبال قطع نوار باخت ها هستند. باید دید سریال شکست های کدام تیم در این مسابقه پایان می رسد. تیم آلومینیوم بعد از هفته نهم که فجرسپاسی را شکست  داد دیگر رنگ برد را ندیده است.
بازی رفت دو تیم را آلومینیوم اراک 2 بر یک برد.

هوادار – فولاد؛ دوئل دو استقلالی

در این مسابقه هم شاهد تقابل دو سرمربی استقلالی هستیم رضا عنایتی و جواد نکونام مقابل یکدیگر قرار می گیرند تا یک دوئل تاکتیکی و فوتبالی را ارایه کنند. البته دو باشگاه از نظر سابقه حضور در لیگ برتر اصلا قابل مقایسه نیستند هوادار اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و رضا عنایتی چند روز پیش گفته بود برای تیم هوادار خانه و خودروی خود را فروخته است.

فولاد اما یک باشگاه با امکانات گسترده و وسیع و ورزشگاه اختصاصی است که این فصل در آسیا هم حضور دارد.فولاد در حال حاضر 28 امتیازی و در رده هفتم جدول است و هوادار21 امتیازی یازدهم است. فولاد با دو خرید از استقلال و پرسپولیس تیم تهاجمی تر شده است . مهدی شیری بازیکن مغضوب هواداران پرسپولیس در اولین حضورش در فولاد گلزنی کرد و آرش رضاوند هم که از استقلال به فولاد رفته برای تیم نکونام گل زد.بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

ذوب آهن – پدیده؛  گل نزن‌ها

هواداران ذوب آهن از اینکه تیم شان در این فصل هم شرایط خوبی در جدول لیگ ندارند ناراضی هستند. این تیم 19 امتیازی در رده دوازدهم جدول لیگ ایستاده ولی جالب است که به اندازه پدیده تیم قعرنشین 8 امتیازی گل زده است. هر دوتیم فقط 8 گل در لیگ زده اند یعنی کمتر از یک گل در هر مسابقه! با این حال ذوب آهن بهترین فرصت را دارد که بعد از مدت ها به پیروزی برسد. ذوبی ها آخرین بردشان مقابل فجرسپاسی  در هفته سیزدهم لیگ برتر بوده است ولی پدیده اولین و آخرین بردشان در هفته هجدهم به دست آمده است. بازی رفت دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود ذوب آهن به پایان رسید.

نساجی – استقلال؛ شاگردان مجیدی 20 می شوند؟

نساجی در 5 هفته آخرش در لیگ برتر بردی به دست نیاورده و آخرین پیروزی شاگردان ساکت الهامی مقابل ذوب آهن در هفته چهاردهم بود اما برعکس استقلال 6 برد متوالی دارد و بدون شکست یکه تازه جدول لیگ است. تیمی که با 29 گل زده هجومی ترین خط حمله لیگ را هم دارد و فقط 6 گل خورده با این حال غیبت سیاوش یزدانی و حسین مرادمند که تا لحظه نوشتن این مطلب حق حضور در بازی فردا را نداشتد می تواند خط دفاع استقلال را آسیب پذیر کند. فرهاد مجیدی در حال حاضر رکوردهای مثبت و منحصر به فردی ازخود در استقلال به جا گذاشته به همین دلیل خیلی ها می گویند استقلال شانس اول قهرمانی است. باید دید نساجی می تواند ترمز استقلال را بکشد یا این تیم شکست ناپذیر و مقتدرانه در لیگ می تازد.بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد. استقلال اگر در این بازی هم بازنده نشود به رکورد 20 بازی بدون شکست در لیگ برتر می‌رسد.

پرسپولیس- مس رفسنجان؛ نبرد با دومین تیم کرمانی

پرسپولیس هفته گذشته مقابل گل‌گهر بازنده نشد  البته با وجود تاکید کارشناسان داوری در مورد مردود بودن گل مارادونایی و با دست حامد پاکدل، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم معتقد بود که گل تیمش سالم بود.  به هر حال پرسپولیس در سیرجان بازنده نشد اما 2 امتیاز حساس را از دست داد تا در کورس قهرمانی 5 امتیاز از استقلال کمتر داشته باشد. این هفته نیز سرخپوشان به مصاف تیم دیگری از استان کرمان می روند. مس رفسنجان که تیمی دونده، سختکوش و منسجم است که با 33 امتیاز در روی پله چهارم ایستاده و شانس رسیدن به رده سوم جدول را هم این هفته دارد. آخرین باخت مس رفسنجان  در هفته چهاردهم لیگ مقابل استقلال بود و بعد از آن دیگر بازنده نشد. مس رفسنجان اگر مثل همان مسابقه در میدان حاضر شود تیم پرسپولیس کار سختی پیش رو خواهد داشت. 

پرسپولیس در این مسابقه سه مصدوم به نام‌های عالیشاه، آل کثیر و نعمتی را در اختیار ندارد. پرسپولیس با وجود 28 گل زده و داشتن دومین خط حمله هجومی لیگ به دنبال جذب یک مهاجم ازبک است. بازیکنان مس می‌گویند در این بازی می‌خواهند توانایی‌های خود را بیش از گذشته به نمایش بگذارند. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. پرسپولیس اگر در این بازی پیروز نشود ممکن است فاصله امتیازی‌اش با استقلال بیش از 5 امتیاز شود.

برنامه مسابقات هفته بیستم لیگ برتر:

دوشنبه ۹ اسفند
تراکتورتبریز-فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۴:۳۰- ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز

نفت مسجدسلیمان -آلومینیوم اراک - ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

هوادارتهران -فولاد خوزستان- ساعت ۱۵- ورزشگاه انقلاب کرج

فجرشهیدسپاسی شیراز- پیکان تهران- ساعت ۱۵- ورزشگاه حافظیه شیراز

گل‌گهر سیرجان- صنعت نفت آبادان- ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

ذوب‌آهن اصفهان- پدیده مشهد - ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

نساجی مازندران- استقلال- ساعت ۱۷- ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

 پرسپولیس- مس رفسنجان- ساعت ۱۹- ورزشگاه آزادی تهران

جدول لیگ :

1- استقلال 47 امتیاز

2- پرسپولیس 42 امتیاز

3- سپاهان 34 امتیاز

...........

15- نفت مسجدسلیمان یازده امتیاز

16- پدیده مشهد 8 امتیاز


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۲/۰۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی